01 de novembre 2012

Els projectes d'en Miquel Jornet

No sé si coneixeu els múltiples projectes d'en Miquel Jornet, incansable agitador i dinamitzador lúdic. Jo fa un poc temps que el conec i realment val molt la pena fer un cop d'ull a les seves diverses activitats, tant a la xarxa com en el món "de carn i ossos". És per això que m'agradaria convidar-vos a visitar els seus projectes.

Jo coneixia vagament en Miquel Jornet per la web de la Plataforma Ludicosocial, l'entitat de Gavà creada per ell mateix per tal de dinamitzar l'ambient sociocultural de la zona, amb un èmfasi especial en el joc.


També vaig veure que en Miquel havia endegat un podcast lúdic, Reservoir Jocs, quan, de cop i volta, em va contactar per fer-me una entrevista (!) per al seu excel·lent podcast. Reservoir Jocs és un podcast que no us podeu perdre, on es parla del joc des d'un punt de vista particular i molt engrescador. Aquella entrevista va ser una mica "especial", perquè no la vam poder fer en directe i vam haver de gravar les preguntes i les respostes... faltava trobar-nos en directe, i amb l'excusa del meu recent viatge a la fira d'Essen, el Miquel va aprofitar per enredar-me per a una nova entrevista.


També podeu consultar la seva Ludoteca recomanada, un espai a Pinterest on, d'una manera diferent, en Miquel ofereix breus impressions sobre els seus jocs preferits. Finalment, cal recomanar també el seu bloc La canya de pensar, on no només parla de jocs...

I a més a més, en Miquel també és autor de jocs... personalment en conec dos: Cava Business i Meltdown Express!